Al tien jaar werkt het Albert Schweitzer Ziekenhuis samen met Fortron. Oorspronkelijk alleen op het gebied van glasbewassing, maar tegenwoordig ook voor allerlei andere reinigings- en onderhoudswerkzaamheden. En met succes: “Bij Fortron is kan niet geen antwoord. Voor elk probleem zoeken ze een oplossing.”

Proactief en servicegericht

Ellen Tulp, Contractmanager Facilitaire Ondersteuning, is enthousiast over de samenwerking met Fortron.
“Ons ziekenhuis is groot en door de jaren heen regelmatig verbouwd en uitgebreid. Daardoor hebben we her en der wat uitdagingen om het glas goed bereikbaar te kunnen maken. Nico, de voorman, denkt altijd mee over manieren om werkzaamheden efficiënter en beter uit te voeren. Hij en zijn team zijn ontzettend proactief en erg servicegericht. En omdat het altijd dezelfde ploeg is die de werkzaamheden uitvoert, bouw je onderling vertrouwen op. Ik kan natuurlijk niet altijd controleren of overal de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd. De medewerkers van Fortron maken daarom altijd voor en na foto’s, zodat ik precies kan zien wat ze waar hebben gedaan. Zo kunnen zij zelfstandig hun werk uitvoeren en kan ik erop vertrouwen dat wat we hebben afgesproken ook gebeurd.”

Extra werkzaamheden

Naast glasbewassing voert Fortron ook andere werkzaamheden uit. Tulp: “Ik ontvang regelmatig extra reinigings- en onderhoudsverzoeken vanuit verschillende afdelingen. Toen het laatst mooi weer was, was Fortron bij ons met gevelreiniging bezig. Omdat onze patiëntjes op de kinderafdeling naar buiten wilden, kregen we vanuit deze verpleegafdeling de vraag of Fortron het terras wilde schoonspuiten. Dat was geen enkel probleem! En ook toen we veel last hadden van duiven, heeft Fortron ons geholpen bij het reinigen van raamkozijnen en het leeghalen van dakgoten. Niets is te gek en kan niet is geen antwoord. Zo is er onlangs een nieuw gebouw opgeleverd wat niet van het ASZ is maar waar Fortron de glasbewassing uitvoert, waar boven aan de buitenzijde bloembakken zijn neergezet. Alleen is dat stuk van binnenuit niet bereikbaar. Daardoor kunnen ze de plantjes dus geen water geven. Fortron vond het geen probleem om dat voor hen te doen. Dus als ze nu het gevelglas wassen, geven ze zelfs de plantjes water! Maar ik heb wel gezegd, het is maar 3 x per jaar, dus als ze doodgaan is dat niet hun schuld hoor!” 

 

 

Ook interessant voor u:

Gevelonderhoud

Een mooie, schone gevel is een lust voor het oog. Het is het visitekaartje van uw bedrijf en bepaalt in belangrijke mate de waarde van het vastgoed. Bovendien zorgt goed en duurzaam gevelonderhoud voor een langere levensduur van bouwmaterialen, kozijnen en voegwerk. Met goed onderhoud realiseren ...

gevelonderhoud