Opdrachtgevers, eindgebruikers en bezoekers

"ik wil jullie bij deze laten weten dat ik blij verrast was vanochtend met zo'n vriendelijke hardwerkende gevelreiniger bij het Maasstad Ziekenhuis. Ik was er rond 08.00 uur vanochtend en stond werkelijk versteld van het enthousiasme waarmee jullie medewerker de gevel stond te reinigen. En tussendoor ook nog een vriendelijk goedemorgen naar de bezoekers die langs liepen. Dat doet een mens goed! En ik hoop dat dit bericht hem ook goed doet, want dat verdient hij ;-)" Bezoeker Maasstad Ziekenhuis, Rotterdam

"Complimenten over hoe Fortron het glas binnen in het pand doet, want toen ik hier twee weken geleden met mijn zoontjes was, waren de glazen deuren zó mooi schoon dat de jongste een deur niet zag en er op volle snelheid tegenaan liep!" Medewerker van opdrachtgever in de autobranche

“We hebben vaker te maken gehad met glas- en gevelonderhoudsbedrijven en Fortron heeft ons positief verrast. Ze pakken de werkzaamheden professioneel aan en hebben duidelijk verstand van zaken. Wat wij vooral erg prettig vonden, was dat vanaf het eerste moment de communicatie helder, persoonlijk en eenduidig was. Er werd duidelijk verteld wat er wel en ook wat er niet mogelijk was. Daardoor kwamen we niet voor verrassingen te staan. Wij hebben de samenwerking met Fortron dan ook als zeer prettig ervaren.” Gevelonderhoud bij een woningbouwvereniging in Oost-Nederland